Felanmälan

Hur går det till?

Vill du göra en felanmälan i din bostad eller närmiljö då gör du det snabbt och smidigt genom att ringa oss. Hur lång tid det tar innan det anmälda felet blir åtgärdat beror på felets omfattning. Akuta fel prioriteras.

Det är viktigt att du meddelar oss om vi får gå in med huvudnyckel eller om du vill boka tid med oss för reparation.

Vid akuta olyckor eller fel i din lägenhet (vattenläckor, elfel etc.) är det naturligtvis viktigt att du genast kontaktar oss för att få skadan åtgärdad. Om du upptäcker akuta fel när vårt kontor inte är öppet får du ringa vår jourservice.

In Frigore (Telefontid, vardagar kl 07.00-16.00)073-80 98 765
Jourservice (Endast vid akuta felanmälningar):  
Jourbilen, 010-33 33 255

Gör En Felanmälan

Kan vi gå in med huvudnyckel?

JaNej

OM INFRIGORE

För oss är hyresgästen i fokus och vi värnar om den goda relationen. Vi strävar alltid efter en hög servicegrad och är engagerade i allt vi gör.

Vi är med och utvecklar stadsdelar där människor vill jobba, leva och bo. Den sociala funktionen är viktig och vi vill vara en lagspelare i samhället.

KONTAKT

Adress
In Frigore
Södra Bangårdsgatan 8 A
633 55 Eskilstuna


Telefon

Öppettider: 07.00-16.00
Daniel: 073-809 87 65